Rešitve za trgovino

Program TS Prestige je program za podporo trgovinskemu poslovanju v maloprodaji, veleprodaji, komisijski prodaji in prodaji od vrat do vrat in podobnim trgovinskim storitvam in storitvenim dejavnostim.

Ponuja možnost prodaje v manjših prodajalnah, kot tudi večjih prodajnih centrih ločenih na večjih lokacijah. Zasnovan je popolnoma strukturirano in prilagodljivo. V programu lahko vodimo poljubno število podjetij. Vsako podjetje ima lahko poljubno število poslovalnic in vsaka od njih poljubno število blagajn, ki so vezane na poljubno število skladišč.

Na vsako izmed blagajn lahko priključimo poljubno število tiskalnikov, čitalcev črtne kode, bančnih terminalov POS EFT, tehtnic, LCD prikazovalnikov. Blagajna zna komunicirati s poljubnim številom terminalov hkrati. Ko npr. tiskamo račun, lahko že na sami blagajni izberemo tiskanje na laserski ali pa na termični tiskalnik. Ravno tako lahko črtne kode beremo z več tipov čitalcev hkrati (npr. namizni in ročni). Bančne POS terminale, ki podpirajo povezavo z računalnikom, povežemo z blagajno in ob izdaji računa z izbrano plačilno bančno kartico, blagajna sama prepozna tip plačilne kartice

Na TS Prestige lahko priklopimo tudi blagajno kot prenosni terminal z zaslonom na dotik – prenosna blagajna. To možnost uporabimo pri trgovcih, ki imajo prodajo na terenu. Prenosna blagajna ima prilagojeno tipkovnico za delo na terenu, ki omogoča enostavno prodajo in tudi takojšnjo izdajo računa z izpisom na prenosni termični tiskalnik. Možnost je tudi blokiranje preko črtne kode, če ima terminal vgrajen čitalec. Na prenosni blagajni so podrti naslednji tipi dokumentov:

  • Račun (gotovina, odložena plačila TRR)
  • Dobavnica (izdaja na dobavnico, konec meseca zbirni račun)
  • Komisijska dobavnica (če se izdaja material na komisijo končnim kupcem)
  • Vodenje blaga po LOTIH
  • Modul Pečenje – za pekarne, kjer imajo dopeke
  • Naročilo (tip dokumenta se uporablja za naročilo artiklov na upravo oziroma centralno skladišče, da se pripravi blago za želeni datum)
  • Vračilo (vračilo na centralno skladišče)
  • Potrdilo o vplačilu (uporaba za nakup več namenskih bonov)

Potrdilo o koriščenju (uporaba za dokazilo koriščenja že plačanih storitev ali artiklov- eno namenski boni)

Posebnosti prenosne blagajne:

  • ekran na dotik
  • moderen videz
  • deluje samostojno, prenos podatkov, polnjenje  šifranta in prodaje se izvede preko brezžičnega omrežja na sedežu podjetja na ukaz
  • uporabnost na terenu, ne glede na neposredno sončno svetlobo
  • enostavna uporaba
  • prenosna blagajna je zasnovana na varčni uporabi energije – tiskalnik se samodejno vklopi samo pri tiskanju računa (ni stalno vklopljen)

Na enem blagajniškem terminalu je možno imeti več blagajn, ki so lahko vezane na različna podjetja, za pravilno izdajo računov (več frizerjev, ki delajo v enem salonu vsak za svoj račun).

Mobilna blagajna se lahko uporablja tudi:

  • za namene kreiranja inventur po posameznih skladiščih ali večjih segmentih skladišča, ki se prenašajo na oblak/ strežnik, nato pa se uvozijo direktno na dokument inventure.

Za namene kreiranja premikov, če je to uporaba v centralnem skladišču. V tem primeru skladiščnik kreira premik, ki pa se prenese na skladišče določene poslovne enote ali terenske enote.




Potrebujete dodatne informacije

Stopite v kontakt z nami

Na vsa vprašanja odgovorimo.

POS Elektronček d.o.o.

Livarska ulica 7

1241 Kamnik

T: 01 8309 550

M: 041 642 260

prodaja@pos-elektroncek.si