Rešitve za družbeno prehrano

DP Prestige je modularna programska rešitev in je namenjena za podporo poslovanja družbene prehrane. Sistem omogoča beleženje dobroimetja ali kumulativne porabe na interni plačilni kartici kupca v določenem podjetju.

 

DP Prestige v povezavi z GIS Prestige nudi

  • Delo na blagajni IZI, kjer ni potrebna prisotnost zaposlenega. Namen blagajne IZI je predvsem za prednaročanje in evidentiranje obrokov v menzah, zavodih, šolah, bolnicah zdraviliščih in domovih za ostarele in drugje, kjer lahko gost položi kartico na čitalec kartic in dobi obrok, ki ga je naročil predhodni dan, obenem lahko poda naročilo za naslednji dan.
  • Delo na blagajni Standard, kjer je potrebna prisotnost zaposlenega na blagajni. Gost položi kartico na čitalec, na ekranu se prodajalcu prikaže kaj ima naročeno. Prodajalec lahko doda še ostale artikle in jih zaračuna gostu in naredi prednaročilo, za naslednji dan.
  • Možna nastavitev izmen v katerih lahko gost dobi obrok
  • Definiranje dni prednaročil za naprej in omejiti dni, ko se gostje ne morejo naročiti (prazniki, sobote, nedelje)
  • Definiranje posebnih delovnih dni – nastavitev izjem
  • Izdelava in izpis jedilnika, z alargeni
  • Analize glede na prodajo in prednaročanje artiklov
  • Podporo evidentiranja šolske prehrane, kar nam omogoča enostavno zagotavljanje evidenc, ki se potrebujejo zaradi zahtev zakonodaje s področja izvajanja šolske prehrane. Programska oprema  nam omogoča pripravo podatkov za Ministrstvo za šolstvo in šport (MŠŠ) in izvoz podatkov v računovodstvo za izdelavo položnic. Omogoča povezavo z E asistentom.
  • Spletno prednaročanje – posameznik predhodno preko spleta naroči obrok (mesni/ vegi).
  • DP Prestige: Nudimo v najem modul – SPLETNO NAROČANJE obrokov za naslednje dni preko pametnih telefonov

Učenci imajo v sistemu naloženo dobroimetje ali pa se beležijo koriščeni obroki in se konec meseca obračuna obroke učenca v šoli.

Sistem nam omogoča tudi evidentiranje obrokov zaposlenih v šoli. Podatki o porabi zaposlenih se lahko dobijo povsem ločeno od podatkov o porabi učencev.

DP mini – Cashless

Brezgotovinsko plačevanje postaja najhitrejši, najvarnejši in najzanesljivejši način plačevanja na dogodkih vseh velikosti.

Da je brezgotovinsko plačevanje primerno za enodnevne in večdnevne dogodke so potrdili dogodki, kot so: Evropsko prvenstvo v veslanju, Evropsko prvenstvo v plavanju in vaterpolu, Tušev tek barv, Ptujski karneval, veselice, itd.

Aplikacijo DP Mini – Cashless lahko uporabimo:
  • povsod, kjer se želimo izogniti plačevanju z gotovino na blagajnah

V sistemu moramo imeti eno ali več blagajn iz katerih na zapestnice/ čipe zapisujemo oz. nalagamo dobroimetje, katerega uporabnik želi naložiti na zapestnico in porabiti na dogodku. Uporabnik s prejeto zapestnico na samem dogodku plačuje artikle. Zapestnico prisloni k čitalcu le-ta prebere stanje dobroimetja na zapestnici, od stanja odbije znesek, ki smo ga porabili in zapiše novo stanje v sistem. Na samem dogodku lahko eno od blagajn uporabimo kot info točko, kjer lahko obiskovalci preverijo stanje dobroimetja na zapestnicah. Po končanem eno ali večdnevnem dogodku lahko v dogovoru z izvajalci dobroimetje (ostanek zneska) tudi vrnemo uporabniku. Na zapestnice lahko nalagamo tako zneskovno dobroimetje kot posamezne artikle, ki jih koristimo na za to namenjenih blagajnah. Aplikacijo DP mini-cashless lahko uporabljamo tudi za obiskovalce naših lokalov in storitev skozi celo leto. Prednost sistema je, da uporabniku naših storitev ni potrebno nositi gotovine s seboj in lahko plačuje z zapestnico ali kartico.

Preverite za vas pomembne novice na enem mestu

Izbor novic, za vse, ki uporabljajo naš POS

Vse novice
presentation e-Izmenjava (Doc Forward) (1)
play




Potrebujete dodatne informacije

Stopite v kontakt z nami

Na vsa vprašanja odgovorimo.

POS Elektronček d.o.o.

Livarska ulica 7

1241 Kamnik

T: 01 8309 550

M: 041 642 260

prodaja@pos-elektroncek.si

Pišite nam