e – Naročanje

Podjetje Luminet in POS Elektronček sta skupaj razvila aplikacijo za spletno naročanje prehrane za razvoz. Vse nastavitve se uredijo v podjetju POS Elektronček, potem se v e-Naročanje prenesejo preko povezave na POS Elektronček z enim klikom na gumb v e-Naročanje aplikaciji.

V GIS programu (POS Elektronček) mora imeti vsak artikel označeno lastnost, da se prenaša na splet. Določeno mora imeti ceno, naziv, kratek opis, možne dodatke (sir, pelati, čebula, itd..), možne tipe embalaže ( mala, srednja, velika), velikost jedi (mala, normalna, velika).

Za vsak artikel je možno dodati sliko in opis v aplikaciji e-naročanje.

Razvoz – “dostava na dom”

e – Naročanje omogoča osebni prevzem ter več različnih dostav. Vsaka dostava ima lahko svojo ceno. Na primer: dostava do 5 km se določi eno ceno, dostava od 5 do 10 km drugo, za dostavo od 10 do 15 km pa tretjo ceno.

Plačilne metode

Sistem omogoča naslednje plačilne metode:

  • Kreditna kartica
  • Paypal
  • Na blagajni s plačilno kartico ob dostavi ali osebnem prevzemu
  • Na blagajni z gotovino ob dostavi ali osebnem prevzemu

* Plačilo s karticami omogoča ali Bankart ali pa WS pay. Za vključitev sistema Bankart se naročnik dogovori s svojo banko. Za WSpay se dogovori naročnik direktno z WSPay.
Za vključitev Paypal-a je potrebna registracija poslovnega računa na: stranihttps://www.paypal.com/si/webapps/mpp/account-selection, kjer se izbere BussinesAccount možnost.
Po ureditvi razmerja z Bankart, WSpay ali Paypal naročnik posreduje podatke za povezavo plačilnih metod. Potrebno konfiguracijo plačilnih metod izvede izvajalec.

Vsebina

Za delovanje je potrebno urediti splošne vsebine. To so pogoji poslovanja, pogoji dostave, pravilnik o varovanju osebnih podatkov, pravilnik o zasebnosti. Izvajalec lahko ponudi osnutek, ki ga naročnik ustrezno spremeni, torej: spremeni podatke podjetja, kontaktne podatke, itd.

Potrebno je pripraviti še morebitne vsebinske slike. Le te priskrbi naročnik, vnese jih izvajalec.
Urediti je potrebno tudi mail sporočila, ki se pošiljajo kupcem. Vsebine pripravi naročnik, vnese jih izvajalec.

Povezava na POS Elektronček

Za povezavo na POS Elektronček se mora na naročnikovem strežniku odpreti povezava na aplikacijo

Domena za aplikacijo

Za prikazovanje e-Naročanja je potrebno kreirati novo domeno
Primer: NAROČNIK.e-naroci.si.

Lahko pa se postavi aplikacijo na novo domeno. Stroški domene so v domeni naročnika

Potek naročanja

  • Kupec obišče stran z aplikacijo za naročanje.
  • Nato si lahko izbere posamezno jed prek menijev ali pa kar v hitrem naročanju.
  • Pri hitrem naročanju si kupec najprej izbere dostavo ali pa osebni prevzem.
  • Po izbiri dostave se naloži seznam vseh možnih kategorij jedi.
  • Po izbiri jedi pa se v pop up oknu prikaže nabor vseh možnih dodatkov s cenami, izbira velikosti jedi ter različne preostale možnosti. Pri pici dodatki, velikost, pri steaku pa stopnja pečenja.

Ko kupec izbere jedi, se premakne na naslednji korak, kjer si izbere čas dostave oziroma prevzema, naslov dostave ter način plačila.

Po izbiri časa in plačilne metode se kupca preusmeri na povzetek in potrditev nakupa. Če kupec ni prijavljen, se prikaže forma za prijavo ali pa registracijo.

Spremljanje in obdelava naročil na terminalu

Naročila lahko spremljamo na dva načina. Eno je preko POS Elektronček programa GIS, kjer se kreira naročila, druga pa je spremljanje naročil preko modula v administraciji aplikacije e-Naročanje. Za ta namen se kuharju omogoči dostop do aplikacije na tablici ali računalniku preko posebnega uporabniškega dostopa. V tem načinu dostopa vidi kuhar samo naročila, v seznamu s tremi statusi.

Ko je naročilo v statusu Novo, se kuharju prikažejo gumbi, s katerim kuhar za vsako jed označi začetek priprave. Nato se naročilo prestavi v status V obdelavi, ko pa so vse jedi pripravljene, se zaključi.

Za tem se dostavljavec odpravi z računom iz programa POS Elektronček ter naročenimi jedmi do kupca, kjer jedi odloži na kupčevem naslovu. Kupec prevzame že plačano naročilo ter ob dostavi prejme tudi račun.

Nakup in dostava tako potekata povsem brezstično.

Vzdrževanje/nadgradnje

Dodatne nadgradnje ali morebitno ne garancijsko vzdrževanje se obračuna po urni postavki izvajalca.

Možni paketi vzpostavitve za najem storitve

  • Brez vezave
  • Vezava 1 leto
  • Vezava 2 leti
presentation e-Izmenjava (Doc Forward) (1)
play
Preverite za vas pomembne novice na enem mestu

Izbor novic, za vse, ki uporabljajo naš POS

Vse novice




Potrebujete dodatne informacije

Stopite v kontakt z nami

Na vsa vprašanja odgovorimo.

POS Elektronček d.o.o.

Livarska ulica 7

1241 Kamnik

T: 01 8309 550

M: 041 642 260

prodaja@pos-elektroncek.si

Pišite nam