Pomembne novosti glede poročanja evidenc KIR/KPR od 1. 7. 2025

Spoštovani,

želeli bi vas obvestiti o pomembnih spremembah, ki stopijo v veljavo s 1. julijem 2025 in zadevajo poročanje evidenc za potrebe obračuna DDV. Spremembe vplivajo na vse davčne zavezance, zato je pomembno, da se nanje pravočasno pripravite. Zakon uvaja spremembe za računovodske programe, ne za POS sisteme. Ponudniki računovodskih programov (npr. Vasco, Minimax, SAOP itd.) bodo morali zagotoviti ustrezno poročanje.

Ključne novosti:

  • Obvezno mesečno poročanje evidenc KIR in KPR na FURS
    Prvo poročanje bo obvezno v avgustu 2025, za obdobje julij 2025.
    Poročanje bo potekalo v predpisani elektronski obliki, evidenca KIR pa mora zajemati vse podatke o izdanih računih, kot jih določa zakonodaja.
  • Združevanje podatkov iz različnih programov
    Zavezanci, ki uporabljajo več programskih rešitev (npr. POS Elektronček, Vasco GKW), bodo morali zagotoviti, da se podatki združijo v enoten sistem – običajno v glavni knjigi, kjer se izvaja DDV obračun.
  • Poročanje po posameznih blagajnah
    V primeru uporabe več blagajn morajo biti dnevni iztržki jasno ločeni – z različnimi številkami ali oznakami blagajn.
  • Pod “promet”, ki se poroča računovodskemu programu, spada tudi promet iz naših blagajn.

Stranke lahko podatke iz blagajne vnesejo ročno ali uvozijo preko modula “Izvoz prihodkov v računovodstvo”.

Na voljo vam je naš modul “Izvoz prihodkov v računovodstvo”

Za enostaven in pregleden prenos podatkov ponujamo modul “Izvoz prihodkov v računovodstvo”, ki omogoča prenos potrebnih podatkov za GK in IR in s tem zahtevano združevanje podatkov v eni aplikaciji.
Modul uporablja že veliko naših strank, saj omogoča prenos podatkov v različne računovodske programe (Vasco, Minimax, Opal, Pantheon in druge),.

  • Vrste podatkov:
    Fiskalni in nefiskalni računi, načini plačil, DDV stopnje, podatki o kupcih, konti in podatki za GK ter KIR.
  • Oblike datotek:
    VOD in CSV formati, skladni s specifikacijami računovodskih programov. Možnost prilagoditve po potrebi.
  • Način izvoza:
    Ročno preko administrativnega vmesnika v GIS Ozadju.
  • Kompatibilnost:
    Preverjeno deluje z Vasco GKW, Minimax, Opal, Pantheon, SAOP ipd.
  • Prilagodljivost:
    Po potrebi pripravimo prilagojeno strukturo datotek glede na konkreten program.

Priporočamo:

  • Preverite s svojim računovodjem ali programerjem, ali vaš sistem že omogoča poročanje v zahtevani obliki.
  • V primeru uporabe več programov zagotovite, da se vsi podatki združijo v glavno knjigo.
  • Kontaktirajte nas, če potrebujete modul za izvoz prihodkov v računovodstvo

Imate vprašanje?

Naša ekipa vam z veseljem pomaga pri pripravi na spremembe.

Kontaktirajte nas:
prodaja@pos-elektroncek.si                                                        

Ekipa POS Elektronček




Potrebujete dodatne informacije

Stopite v kontakt z nami

Na vsa vprašanja odgovorimo.

POS Elektronček d.o.o.

Livarska ulica 7

1241 Kamnik

T: 01 8309 550

M: 041 642 260

prodaja@pos-elektroncek.si